niedziela, 12 maja 2013

Porządki, organizacja

Wiosna już jest! Porządki też są! Trwają, trwają i końca nie widać;p
Chciałabym Wam pokazać jak ja sobie ostatnio radzę z tym tematem, może coś Wam się spodoba i postanowicie skorzystać:)

KUCHENNA ORGANIZACJA:

Przerabiam stare słoiczki i puszki na pojemniki do przechowywania różnych kuchennych produktów.
Tym samym, takie dziady:

(tu i tak już mają przemalowane zatyczki)

Przeobrażają się w :


Można tak potraktować dowolne pojemniki

 i słoiczki...

Stare puszki królują u mnie w szafkach i szufladach:

(tutaj ekipa herbaciana)


(produkty sypkie i nie tylko)


BIUROWA ORGANIZACJA:


A oto mały sprawca całego zamieszania:


Faktem jest, że na początku odbiło mi na punkcie tego maleństwa;)
I pomyśleć, że ta zabawka dla dzieci tak ułatwiła mi życie:))
Kupiłam go na allegro za ok.20zł + 3 kolorowe taśmy (kolejne 20zł)
Polecam wszystkim tym, których charakter pisma pozostawia wiele do życzenia i tak jak ja woleli by nie oglądać swoich bohomazów na przedmiotach codziennego użytku ;p 

RESZTA, CZYLI WSZYSTKO CZEGO JUŻ NIE POTRZEBUJĘ

Oszalałam ostatnio na punkcie tej strony:

Jest to portal, na którym możecie wymienić swoje już niepotrzebne skarby na inne.
Stworzona z myślą o osobach kreatywnych, które chcą podzielić się swoim talentem z innymi, spełnia cudowną funkcję nie tylko miejsca gdzie można nabyć coś nowego ale również pozwala nam poznawać inne artystycznie zakręcone osoby. Skupia grupę naprawdę fajnych osób!!

Dokonałam tam już ok. 30 wymian!!Pozbyłam się zalegających w domu swoich wyrobów, ale nie tylko; wymieniłam też buty, stary zegar i wiele innych rzeczy! Moim wymarzonym tematem są książki i na niej zawsze chętnie się wymieniam, ale udało mi się zdobyć również linoryt, perfum dwie lampy oraz rogi (o których będzie osobny post).

Kolejne pomocne strony to oczywiście:
 allegro i tablica.pl 
gdzie staram się wystawiać mniej artystyczne rzeczy, czyli ubrania, torebki itp. Przydatne są też strony danego miasta, które umożliwiają odbiór osobisty na terenie miasta.
W ten sposób udało mi się sprzedać stare materiały, obraz, rowerek stacjonarny i kilka innych rzeczy.

Mój apel to: 
OCZYSZCZAJMY SWOJE OTOCZENIE Z NIEPOTRZEBNEGO SPRZĘTU!!
Wrzucając na strony, nie windujcie cen, częściej warto sprzedać 3 rzeczy tanio i za nie kupić sobie jedną nową, niż nie sprzedać nic:) 
Jeżeli nie macie czasu ani ochoty wrzucać tych rzeczy na strony, to dajcie je innym! Siostrze, sąsiadowi, siostrze sąsiada;) lub do jakiejś instytucji typu; czerwony krzyż, dom samotnych kobiet, dom dziecka a nawet schronisko dla psów (w okresie zimy, często potrzebne są koce i kołdry)
Jeśli nic z tych rzeczy Was nie satysfakcjonuje, wystawmy rzeczy obok śmietnika! 
U Nas stary zardzewiały grill zniknął w niespełna 15 minut!

A tak w temacie porządków to błagam! 
SEGREGUJCIE ŚMIECI!! 
Ale to już temat na inny post :D

A Wy macie jakieś fajne patenty na niepotrzebne rzeczy ??
A może znacie jakieś fajne strony ?
Piszcie, chętnie się czegoś nauczę :))



16 komentarzy:

  1. Twoje puszki w kropki są jak z bajki, muszę sama sobie takie zrobić, przecież kocham kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl na dziady, ja je zawsze wyrzucam chyba czas zaczac gromadzic. Tak mi sie podoba twoj blog ze go dodaje do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ...temat wymiany i wyprzedaży starych gratów i "przydasiów" to ostatnio u mnie w domu top temat. Kończę "wyprzedaż" wyposażenia mojej starej kuchni i szykuję post na moim blogu właśnie w tym temacie.
    Fajnie, że więcej ludzi ma takie zajwki.... ekologiczne i ekonomiczne :)

    A jak nazywa się to urządzonko, szukam właśnie takiego cudeńka!!!

    zapraszam na bloga:
    http://tulipanowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytłaczarka do etykiet:))
    http://allegro.pl/wytlaczarka-etykiet-3d-dymo-junior-do-domu-i-biura-i3228958132.html

    Szykuj posta!Może dowiem się czegoś nowego;))w temacie wymian:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dziękuje za odwiedziny i pozostawienie śladu po sobie bo dzięki temu mam kolejny blog do obserwowania :)
    Jeśli chodzi o wymiany to raczej praktykuje rozdawanie. Bo wychodzę z założenia, że jeśli coś mi zalega na strychu a komuś może się przydać to po co ma dalej leżeć na moim strychu. I tak namiot bezcieniowy wysłałam blogowej koleżance która wspomniała w jednym ze swoich postów, że o takim marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:))Fajnie odnajdywać w internecie ludzi, dla których psie łapy są argumentem :))
      OO cudownie, że rozdajesz zawsze podziwiam takie osoby bezinteresownie dające innym radość:)U mnie zazwyczaj siostra przejmuje spadek;)
      A to co wymieniam, to głównie na książki, bo mi ich nigdy dosyć a o sklepowych to mogę zapomnieć, bo bym musiała dom sprzedać;)
      A wiesz, trzymanie książek i psów w jednym kartonie pod mostem mogłoby być z lekka niekomfortowe;)
      Pozdrawiam
      Ola

      Usuń
    2. Na psy zdecydowaliśmy się świadomie i nie traktujemy ich jako fajny gadżet do ogródka :P Bo w sumie oryginalnym jest mieć nieszczekające psy które zachowują się jak koty :)
      miłego dnia :)

      Usuń
  6. Kochana nie jestem Ci w stanie pomóc w sprawie okien by były efekt lustra weneckiego. Musisz popytać w warsztatach samochodowych, tam gdzie przyciemniają szyby w autach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te pomysły na organizację w kuchni. Warto skorzystać z takich cennych rad.

    OdpowiedzUsuń