wtorek, 24 lutego 2015

Schody inspiracje

Schody się u mnie dzieją!
Moi rodzice wymienili schody na nowe i postanowiliśmy odzyskać deski z tych starych:) Tzn mój tato postanowił, gdyż jest genialnym dłubaczem ;)
Deski pięknie odczyszczone teraz docina i planuje techniczne rozwiązania....a ja...ja dalej nie wiem jak to wszystko ma wyglądać...
Bo schody to taka decyzja na długo i szkoda byłoby się pomylić :/
A mi się podoba tyleee..różnych...stare, kolorowe, z mozaiką i literkami itp...
Dlatego wrzucam Wam kilka moich typów ukochanych piszcie, które Wam podobają się najbardziej:



















Wszystkie zdjęcia pochodzą z https://images.google.com/

https://www.pinterest.com/pin/570690584006685897/

https://www.pinterest.com/pin/570690584006657773/

https://www.pinterest.com/pin/570690584006507492/

Schody będą dębowe, ale kwestia wykończenia spędza mi sen z powiek...myślę o olejowaniu lub bejcowaniu albo farbie w jakimś kolorze (w tej wersji najbliższe mi oczywiście białe czoła i szare stopnie...) W użytkowaniu mam pełną świadomość zarysowań jakie zrobią psy..dlatego nie chce schodów gładkich na połysk...
hmm..

9 komentarzy:

  1. :) jak dla mnie te najbardziej drewniane, jakby surowe są naj naj naj!! Z pewnością bez lakierów, natomiast kilkukrotnie zapuszczone olejem. Ja mam w domu takie stare starusieńkie, i kilka lat temu zostały tylko przetarte olejem i jest super do tej pory:) ..chociaż te moje to bardziej drabinę przypominają;) ale schodami są zwane:))
    Polecam olej i naturalne drewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała kierować się tylko fotkami to nr 2 mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są tylko boję się bieli na stopniach, bo przy psach może to długo nie być białe heheh ;)

      Usuń
  3. Piękne inspiracje! Podobają mi się 7 i 10. Takie stare deski to super sprawa, na pewno wyjdzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Właśnie takie są mi w tej chwili najbliższe, czoła białe a stopnie naturalne olejowane!

      Usuń
  4. Nam marzą się betonowe w połączeniu z drewnem :) Ale za nim my doczekamy się schodów to miną chyba wieki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio modne są schody malowane na biało ze stopniami z naturalnego drewna, np. takie: http://www.schody-komor.pl/galeria/nowoczesne-biale-schody-z-debowymi-stopniami/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy projekt tych ostatnich schodów. Ich surowość nadaje charakter całemu wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń