niedziela, 9 października 2016

Dom i ogród

Muszę Wam dziś pokazać przepiękną realizację.
Piękny dom z genialnym ogrodem, i to w Polsce!!
Fantastyczna harmonia; kolorystyka, dobór materiałów i gatunków roślin, świetny !

Najlepsze jest to, że nie przepadam za czerwoną cegłą a tu pełen zachwyt ;)
Ciemny dach, bardzo ciekawe zastosowanie drewna i przepiękne szare oknaaa
Do tego zachwycające nawierzchnie w ogrodzie, świetne kolory i struktury oraz...zieleń.
Ah! Ta zieleń, dobór gatunków gwarantuje na pewno świetny efekt przez cały rok (aż chciałabym zobaczyć ogród zimą).
Zazdroszczę talentu i szczerze podziwiam.




Po więcej zapraszam na stronę właścicielki zdjęć:                                                                                   

Polecam również bloga projektantki http://zielonaekspansja.blogspot.com/?m=0

Warto oglądnąć też inne realizacje dostępne na stronie, bardzo wdzięczne i świetnie zaprojektowane ogrody uwiecznione na pięknych zdjęciach :D

Pozdrawiam
Ola

13 komentarzy:

  1. To wygląda jak taka angielska architektura, w Polsce mało co widujemy takiego typu domu. Raz chyba mieliśmy przyjemność aranżować takie wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak neogotycka posiadłosc w angielskim miasteczku, pięknie! uwielbiam taki cottagowy styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja własnie zastanawiam się nad tym jak urządzić swoją kuchnie i chciałem się Ciebie zapytać czy Twoim zdaniem takie rozwiązanie jak fototapety do kuchni to dobry pomysł? Myslisz, że warto jest zainwestować w takie rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie to wszystko wygląda. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród zrobił na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tutaj doskonale wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjnie wszystko zostało wykonane. Jestem zachwycony.

    OdpowiedzUsuń