sobota, 25 marca 2017

Łazienka na nowo

Witajcie :D
Tak dawno nie pisałam..stęskniłam się !
W domu kilka zmian, np łazienka...i tak tak, wiem; tyle jeszcze nie skończone a tu już remont ;)
Niestety, ale był już konieczny, musiałam wymienić szafkę i blat, ponieważ szuflady już się nie wysuwały a ściana za umywalką była zniszczona od ciągłego zalewania (umywalka umieszczona zbyt blisko ściany).
Trzeba było również przenieść gniazdka elektryczne, wymienić listwy i co za tym idzie pomalować ściany ;)
Kiedyś było tak:
http://thingsbydomio.blogspot.com/2012/07/domu-przedstaw-sie.html

Dziś jest troszkę inaczej a najdziwniejsze jest to, że prawie nikt nie zauważa zmiany koloru heheh ;)



Brakuje jeszcze kilku drobiazgów jak np. nowa lampa nad lustrem (bo tej nie znoszę!) i zasłonka na okno, ale większość już gotowa więc mogę pokazać :)
Marzy mi się też taki mały ozdobny chwościk i ręczniki z frędzelkami- na razie mam tylko jeden ;) ale na wszystko przyjdzie czas..

To jeszcze wrzucam małe przed i po, które uwielbiam, bo najlepiej pokazuje zmiany :)


Włożyłam w te zmiany dużo mozolnej, cierpliwej pracy i jestem z siebie dumna !


Czuję jakby moja łazienka dojrzała wraz ze mną
Całuje i piszcie co tam u Was ?

49 komentarzy:

  1. niewiele trzeba aby wnętrze sie zmeiniło :) Bardzo ładnie! mnie po remoncie kuchni i przedpokoju czeka łazienka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i lecę do Ciebie oglądać :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajne zmiany!
    Ja mam mikro łazienkę. Zaczęliśmy jej "metamorfozę" w maju ubiegłego roku.... nadal nie ma finału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No to zbliża się kolejny maj, może będzie finisz?

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że bardzo ładna łazienka. Nie taka katalogowa tylko z takim domowym smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super! Na mnie też czeka remont łazienki, zaplanowaliśmy na czerwiec, niestety w czasie urlopu :( Ale nasza już jest w takim stanie, że należy jej się solidna renowacja. Musimy wymienić rury i całą armaturę https://www.in360.pl/, także czeka nas masa pracy. Ale już nie mogę doczekać efektów końcowych i pięknej łazienki, w której w końcu będę miała ochotę przebywać godzinami :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zastanawiam nad tym, że może dobrze byłoby zrobic właśnie mały remont w łazience. Tylko nie bardzo wiem na które z tych płytek https://deko-rady.pl/plytki-do-lazienki powinienem sie zdeydować. Może ktoś z was bedzie w stanie mi doradzić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niewielkie zmiany a jaki super efekt! Bardzo mi się podoba a tym lustrem nad umywalką jestem zachwycona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Które płytki wybralibyście do łazienki z in360 te z połyskiem czy może matowe? które lepiej sprawdzają się w łazience? A może gres byłby bardziej odpowiedni? co radzicie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna łazienka, jednak jak dla mnie zbyt bardzo minimalistyczna. U nas w domu mamy ogromną łazienkę, przez co zdecydowaliśmy się na zastosowanie osprzętu z wysokiej półki, a więc zawitała również u nas umywalka Invena, która przy wyborze czarnych płytek i blatu drewnopodobnego, prezentuje się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. super to wygląda, bardzo mi się podoba lustro pewnie kosztowało majątek. Do tego wszystkie polecałbym kupić trochę dodatków łazienkowych (https://www.lazienkiabc.pl/Dodatki-lazienkowe-c7 i aranżacja będzie kompletna

    OdpowiedzUsuń
  10. Duże lustro to podstawa w łazience

    OdpowiedzUsuń
  11. Aranżacja łazienki bardzo mi się podoba. Jasne kolory najbardziej do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  12. W całej aranżacji najbardziej podoba mi się lustro. Mogę prosić jakieś info odnośnie producenta?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze zaplanowana łazienka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany remont łazienki. W każdym domu nie tylko podczas prac remontowych przyda się wszechstronne urządzenie takie jak miernik uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra robota z tą łazienką. Na początku roku też remontowałem swoją łazienkę, ale nie wszystko poszło gładko. Podczas skuwania kafelków natrafiłem na rurę od wody i zalało całą łazienkę. Udało się całe szczęście ukończyć cały remont dzięki szybkiej pożyczce przez czat z https://taktoeasy.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak się zastanawiam czy do takiej łazienki nadałoby się coś takiego jak fototapety na wymiar? Z tego co widziałem to są specjalne fototapety do takich pomieszczeń, więc może warto byłoby sie nad tym zastanowić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wykonana łazienka i ja również teraz szukam inspiracji, gdyż niedługo odbieram moje mieszkanie. Świetnie, że kupiłam mieszkanie od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ i jestem zdania, że był to bardzo dobry wybór. Tym bardziej, że przecież każdemu zależy na wysokiej jakości wykonania wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie ta łazienka wygląda bardzo ładnie i muszę przyznać, że ja również w podobnym tonie będę chciał wykończyć swoją. Już nawet widziałem w sklepie https://artcorestudio.pl/ bardzo fajne materiały do wykończenia wnętrz. Teraz tylko jeszcze trochę pracy i na pewno efekt będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu internetowego z różnego rodzaju płytkami, to polecam Wam stronę https://abcplytki.pl . Jest to sklep, z którego korzystałem wielokrotnie, ponieważ mają duży wybór i bardzo niskie ceny, znacznie niższe niż w popularnych sieciówkach.



    OdpowiedzUsuń
  21. Naszej łazience przydałaby się mała renowacja i tak sobie właśnie pomyślałam, że skorzystam z jakiegoś fajnego projektu z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lazienka . Jeszcze nie wiem, który wybiorę ale już nie mogę się doczekać efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna zmiana, świetnie się teraz prezentuje ta łazienka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezłe pomysły, polecam też moją kul propozycję

    OdpowiedzUsuń
  24. Z aranżacją łazienki miałam największy problem. Chciałam, aby pomieszczenie było urządzone modnie i z klasą, ale przede wszystkim także maksymalnie funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas jest w planach malowanie mieszkania. Póki co czytam artykuły na https://domzikely.pl/blog/czyszczenie-pedzli-po-malowaniu/ i ogarniam farby, pędzle itd. Chciałabym pomalować wszystko w weekend, bo nie przepadam za remontowym bałaganem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne przy aranżacji jest właśnie to jak można szybko odmienić pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie to wygląda. Prawdopodobnie moja łazienka będzie bardzo podobna do tej, którą prezentujesz. Na pewno u siebie zamontuje Umywalki ścienne. A słonik najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się cała koncepcja tej łazienki. Sprzątanie w niej również jak widać nie będzie problematyczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie wyszła ta metamorfoza. Muszę przyznać że pozornie mała zmiana okazała się być strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ledowe kinkiety w łazience są nie tylko efektowne ale i przynoszą ogromne oszczędności.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna łazienka. Ja niestety wybrałam jasną podłogę i to był błąd!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nowa łazienka prezentuje się przepięknie :) Myślałeś może by zmienić również drzwi na przeciwpożarowe? https://allfire.pl/kategoria/drzwi-przeciwpozarowe/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zmiana łazienki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Teraz wygląda o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  35. Aranżacja tego pomieszczenia przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Łazienka na nowo to przemiana wodnej oazy w miejsce relaksu i luksusu. Nowe pomysły, nowe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie osobiście przekonuje aranżacja tej łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta łazienka posiada unikalny charakter.

    OdpowiedzUsuń