poniedziałek, 27 października 2014

Belka pod sufitem!

Nadszedł czas belkowej potyczki!
Na początku były tylko marzenia i inspiracje...

 http://www.flapi.pl/ramka/482/doskonala-aranzacja-bieli-i-drewna

 www.googole.com

 http://treenes.pl/pl/o-firmie/

 www.googole.com

 http://theownerbuildernetwork.co/house-hunting/renovations-and-additions/floating-farmhouse-givone-home/

 http://architekturawnetrz.pl/katalog-firm/architekci-wnetrz/371/

 http://www.lovingit.pl/blog/inspiracja-tygodnia-rustykalne-wnetrza/

http://www.pinterest.com/kayasli/whiteshabbyvintage-interiors/

Później pojawiła się belka, którą dostałam od kolegi! Za co, z każdym spojrzeniem w górę jestem mu bardziej wdzięczna!
Tylko, że belka oczywiście musiała swoje kilka miesięcy poleżeć, żeby znalazł się chętny do zawieszenia:(
Dużooo kombinacji; jak to zrobić? Kuć? Podwieszać?
Ale stało się, wymyślono ! I dziś już wisi i cieszy moją michę absolutnie i bez przerwy!


(zdjęcia słabe, gdyż niestety nie posiadam sprawnego aparatu i pozostaje tylko telefon)

Ah! Już widzę na niej suszące się zioła i takie tam różne różności;p

Belkę postanowiłam podwiesić na łańcuchach (i przypadkowo powstała możliwość regulacji wysokości-nie wiem czy mi to potrzebne, czas pokaże) okazało się to najprostszym rozwiązaniem, chociaż bez potyczek się nie obyło;) Zastanawiam się jeszcze nad wymienieniem łańcuchów na stare i zardzewiałe (ale to przyjdzie z czasem)

Co Wy powiecie na taki efekt? Lepiej czy gorzej Waszym zdaniem?

Bo ja szaleje ze szczęścia! Kolejne wnętrzarskie marzenie odhaczone!
Lista ostatnio znacznie się pomniejszyła;)

28 komentarzy:

  1. jestem szczęśliwą posiadaczką kuchni z belkowaniem na suficie i ogromnym legarem na samym środku. więc wiem, jaki to ma niewątpliwy urok. twoja belka cuudna, dodała smaku kuchni, która tak na marginesie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak mi Twoja:))
      Pozdrawiam:D

      Usuń
  2. Fajny pomysł teraz można zioła suszyć na belce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale!!! Pięknie to wygląda, a już myślałam, że Twoja kuchnia jest idealna... a okazało się, że może być jeszcze bardziej idealna.... - jak to możliwe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka??Idealna??No coś Ty! Nic w niej nie jest idealne hehe ale to chyba o to chodzi;)
      Jednak jakby na to nie patrzeć Twoje słowa są ogromnym komplementem, za który bardzo dziękuję:*

      Usuń
    2. No właśnie widzisz, Twoja kuchnia jest taka fajna, bo jest "prawdziwa". Ma duszę, widać, że w niej ktoś przebywa, że gotuje, że każdy element jest przemyślany, że wszystko do siebie pasuje, ale nie dlatego ,że zostało kupione z jednej wystawy sklepowej, tylko jest to fajna kompozycja stworzona z pasją. O, tak Ci jeszcze posłodziłam :)

      Usuń
  4. super wyszło! łańcuchy to był extra pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ystin:D Myślisz, że zardzewiałki będą lepsze?

      Usuń
  5. Wyszło rewelacyjnie! Oglądając zdjęcia myslalam ze wszystkie to inspiracje, a tu okazało się ze to Twoja kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhe dzięki to ogromny komplement wtopić się w tak zacne tło:))

      Usuń
    2. Podpisuję się pod słowami koleżanki ;))) Też byłam pewna, że to zdjęcia z sieci ;P I szukałam Twoich, przewijając w te i nazad. Pięknie wyszło! Chciałabym tak u siebie ;D

      Usuń
  6. Hi Good Morning,
    looks fantastic - even you don't have the right camera! Great work!
    Have a happy happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wspaniałą kuchnię :) Belka nadała jej fajnego rustykalnego charakteru. Super ! Mnie od dawno też podobają się takie belki sufitowe, ale ja w swoim mieszkaniu mogę tylko o takich pomarzyć :)) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Belka wygląda rewelacyjnie. Ja też z tych "belkowych" ale wyjścia nie mam jak się mieszka na poddaszu i w każdym pomieszczeniu są belki to trzeba je w końcu pokochać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też kiedyś mieszkałam na poddaszu ale bez belek:( to teraz mam chociaż jedną;)
      Dzięki za wizytę i pozdrawiam:)

      Usuń
  9. gorzej???? Kochana ja jestem fanką belkową:)) kiedyś mieszkaliśmy z mężem na poddaszu...stąd chyba moja miłość do nich:))...jak robiliśmy kilka lat temu generalny remont dołu-w końcu pojawiły się na suficie...i nie tylko moje bele:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mieć takie prawdziwe, aż pozazdroscilam! Moja niby prawdziwa ale trochę udaje;)

      Usuń
  10. Oh, thank you for your lovely visit! Wonderful to have you around!
    All my best and a happy happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł i wykonanie. Niby nic takiego ale wnętrze od razu prezentuje się inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że inaczej znaczy lepiej :D hehe

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze wiedzieć, że dwa dni znoszenia: biegania po wyspie i cięcia drewna na środku kuchni się opłaciło:))

      Usuń