wtorek, 15 stycznia 2013

Komplementy...Wszyscy je lubimy:))

Tak skromnie i po cichutku chciałabym napisać Wam, że spotkał mnie ostatnio wielki zaszczyt!
Mianowicie zostałam wyróżniona w konkursie wnętrzarskim czasopisma Wnętrze i Ogród:))
Szczegóły tutaj:

http://wnetrzeiogrod.pl/konkurs-2012/

Bardzo zaskoczył mnie telefon od Pani z redakcji, gdyż już dawno zapomniałam o tym konkursie.A widząc konkurencję przestałam marzyć o jakichkolwiek szansach na zauważenie;)

Nagrodą za wyróżnienie jest prenumerata magazynu, oraz...uwaga uwaga sesja do czasopisma!!
Tu mnie trochę przeleciał strach;)
Pomyślałam: jak to! nie mam kuchni!nie mam łazienki! nie mam drzwi!

ehhe ale później ochłonęłam i wytłumaczyłam sobie, że jeszcze czas:) że na takich zdjęciach nie pokazuje się tego  czego nie ma, tylko to co jest:)) i że będzie dobrze:)
A to wyróżnienie i nadchodzącą sesje traktuję jako mobilizację dla dalszych działań:)

Dlatego głowa do góry papier ścierny w dłoń i jazda z tym koksem !!!

A jeszcze tak w temacie domków;) Moje ostatnie pieczenie. Po pierwszym domku zrobionym na święta postanowiłam sobie, że nigdy więcej!! Jednak i takie małe paskudy znalazły swoich odbiorców;)
I dzięki temu powstały te dzisiejsze koślawce;p






2 komentarze:

  1. Gratulacje i powodzenia z resztą prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Jeszcze, jak to mówią: mam kupę do zrobienia;)
      Pozdr

      Usuń