niedziela, 20 stycznia 2013

Wyróżnienie dla Oli:)))))

Kilka dni temu, dostałam wiadomość o wyróżnieniuuuuu juupi!
Zauważyła mnie Madeleine , która pisze,je,kocha i czyta na :

 http://jedz-czytaj-kochaj.blogspot.com/

Odkryłam jej blog niedawno i bardzo chętnie tam zaglądam i CZYTAM!, co jest u mnie dużą rzadkością;)Gdyż jak już pewnie wiecie wolę książki i szlifierkę;p

Ale do rzeczy: 
Wyróżnienia to bardzo fajna sprawa! Spotyka mnie to drugi raz i jest mi ogromnie miło:)
Za pierwszym razem zabawiłam się w 100%, jednak przy tej okazji trochę zmienię zasady...
Bardzo chętnie odpowiem na pytania, gdyż to dla mnie żaden trud a nawet przyjemność, jednak nie przekażę wyróżnienia dalej...
Dlaczego?
Powodów jest kilka:
1. Wiele osób nie bawi się w takie zabawy a ja nie lubię się narzucać:(
2. Wiele blogów, które obserwuję są blogami obcojęzycznymi, prowadzonymi przez firmy lub po prostu są tak popularne, że moje wyróżnienie mogę sobie wsadzić sami wiecie gdzie;p

Tak więc biorę się za najfajniejsze i odpowiadam:

1. Morze, góry, czy jezioro?
Może być może (ale nie nasze) jednak najchętniej góry nad jeziorem;)Przesyłam tym samym ucałowania mojej ukochanej Solinie!
2. Szpilki, czy trampki?
Trampki!!
3. Kot, czy pies?
Pies, a najlepiej trzy...Tylko cicho bo mój kot patrzy...
4. Do kina, czy na film ;)?
Zależy z kim;)Ostatnio w kinie zdarzyło mi się pić z krasnalami;)
5. Jeśli mogłabyś pojechać w KAŻDE miejsce na świecie, które odwiedziłabyś najpierw?
Nowa Zelandia
6.  Gdybyś wiedziała, że następnego dnia będzie koniec świata, to...
Chciałabym go spędzić z najbliższymi, forma nie ważna byle razem.
7. Ulubione słowo.
Hmmm?Sama łacina mi się nasuwa:( ale ze mnie burak;)
8. Gotujesz, czy masz od tego ludzi :D?
Gotuje ale inni też czasem gotują dla mnie:) Nie wzbraniam się:)
9. Mleko w tubce: czekoladowe, czy zwykłe (o Jezusie :D)? demotywator
OMG!Bleee 
... a małżonek szanowny mój, już pewnie ślinę toczy hehe
10. Czy żałujesz czegoś, co zrobiłaś, lub nie zrobiłaś?
Tak,niestety:(Nie chciałam żałować ale czasem żałuję... że zwolniłam się z pracy aby rozkręcać własny biznes:(Taka trochę Utopia:( To było głupie! 

Ale pewnie gdybym tego nie zrobiła moja odpowiedź by brzmiała:
Żałuję, że się nie zwolniłam z pracy żeby spełnić swoje marzenie, hehe
Tak, że nie ma tego złego...;)
11. Jak bardzo nienormalna jesteś (w skali od 1-10)?
8-9;p

Fajne pytania, w brew pozorom trudne! Najgorsze dla mnie to to z ulubionym słowem, bo ja strasznie dużo gadam i zazwyczaj jak się coś do mnie przyklei to wstyd powtórzyć hehe
Mam nadzieję, że komuś będzie chciało się to czytać, bo zazwyczaj moje posty są mało wylewne. Ale taki właśnie urok wyróżnień! 
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam czytaczy!

2 komentarze:

  1. Ja też miałam problem z pytaniami z wyróżnień od dziewczyn. A potem z wymyśleniem ich dla kolejnych blogów :D. Jak można nie lubię mleka w tubce :D?! Buźka, Madeleine.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe mój mąż też się dziwi, a ja się dziwię jak muszę w sklepie płacić za puste tubki, bo 'szanowny' wsysa ich zawartość w trakcie zakupów;p

    OdpowiedzUsuń