wtorek, 19 sierpnia 2014

EcoPost. Moje Hity z Rossmanna

Tak jak obiecałam wrzucam to co moim zdaniem wartościowe z ekologicznego punktu widzenia.
Postaram się produkty grupować tematycznie lub tak jak tu sklepowo:)

Chyba zacznę dziwnie, ale moim największym eco odkryciem w Rossmanie jest ...
Papier toaletowy :D


Bardzo trudno było mi znaleźć produkt idealny, żeby był to recykling i żeby nie bolało;)
Z czystym sumieniem (i nie tylko;) Polecam Wam ten papier, bo jest świetny!

Używam również ręczników papierowych z tej samej serii, mają one jednak swoje + i -.
Dzielone są na takie małe paski, co dla jednych jest dobrze a dla innych źle, ja to lubię bo dzięki temu używam go mniej.


W tym sklepie kupuję również  eco kostki do zmywarki, są ok, jednak ja szukam dalej.

                                      http://www.rossnet.pl/Produkt/Domol-EKO-Tabletki-do-zmywarki-7-w-1,290664,1625
                                                                                                      cena 23zł

Bardzo dobrym produktem jest płyn do mycia kabin prysznicowych , kupuję go już od jakiegoś czasu i uważam, że dobrze usuwa kamień z wewnętrznej szyby i nie zostawia smug.

cena: 8,69zł

Z produktów spożywczych spodobał mi się syrop z agawy oraz sok z marchwi.

 


Kupuję tu również mleko kokosowe, które ma świetny skład! Właściwie jedyny możliwy jak dla mnie...Kupiłam kiedyś takie piękne zielone mleczko w tesco i jak w domu przeczytałam co można dodać do mleka kokosowego to spadłam z krzesła!



A dla psów kupuję karmę w puszkach, która jak dla mnie jest o tyle eco, że znika błyskawicznie a puszka się świetnie opłukuje dzięki czemu zawsze ląduje w worku do segregacji. Dla mnie to ważne, bo nic mnie tak nie wkurza jak szorowanie oblepionej karmą puszki bleh!


Koty również są zachwycone puszkami oraz swoją ulubioną suchą karmą. Wszystkie karmy są w bardzo fajnych cenach i często występują w promocjach.

Tak więc jest kilka rzeczy za które kocham rossmanna, a jeszcze wielu nie testowałam!
Macie jakichś swoich Rossmannowych eco ulubieńców, których możecie mi polecić ?




8 komentarzy:

  1. nie jestestwem aż taka pro eko jeśli chodzi o chemię gdybym dalej mieszkała w Olsztynie to pewnie było by łatwiej. Tu w Gdańsku jest masakryczne twarda woda i nawet nieekologiczna kostka do zmywarki 3w1 potrzebuje wsparcia w postaci dodatkowej soli by szklanki nie miały nalotu. Tu czajnik po pierwszym zagotowaniu wody pokrywa się nalotem wapiennym. Za to od lat używam eko papieru toaletowego i nawet kilku znajomych przekonałam do tego pomysłu w myśl zasady by zrobić choć jedną dobra rzecz dla matki ziemi.
    My mamy zdecydowanie łatwiej z recyklingiem puszki zbierane są z plastikiem nie trzeba tego ani myc ani zdzierać etykiet to robi firma odbierająca śmieci.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eco papier jest super:)
      A co do wody to współczuję, nam woda się akurat udała, więc nie mogę narzekać...a i moze dlatego dość nieźle się u mnie sprawdza 'eco chemia' :)

      Usuń
  2. Rossmanna na wyspie nie ma, ale co do karm dla futrzaków to polecam sklep online zooplus. Mają świetny wybór tych karm z lepszym i zdrowszym składem. Zawsze robię duże zamówienie i cenowo na wyspie nikt ich przebić nie może. :-) Ostatnio dorwałam tam 7.5kg worek suchej karmy applaws za 30 kilka funtów plus gratis 2 kg tej samej karmy dorzucono. Koty szczęśliwe! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w zooplus cenowo nawet dobre karmy są przystępne. Dla moich 3 futer od 3 lat kupuję tylko tam. Dodatkowo kupiłam sobie rabat - przy tej ilości jedzenia zwraca się nawiązką. W

      Usuń
    2. Ooo to już lecę to obadać:)
      Dzięki !

      Usuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekologiczne rozwiązania to zawsze dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dbanie o środowisko to ważna kwestia. Świetnym rozwiązaniem w wielu sytuacjach są również biodegradowalne naczynia.

    OdpowiedzUsuń